søndag 19. oktober 2008

Endelig tid til å skrive..

Trening på skolen 5 sept:
Vi fortsatte med lydighetstreningen. Jeg synes at jeg ser progresjon, men ikke like mye som jeg har forventet. Birk er jo en temmelig lettlært hund og jeg fortår ikke helt hvorfor han ikke tar denne øvelsen.. Men men, jeg får gi det litt tid!
Ellers var Odd-Jøran innom oss. Han og Roar viste oss litt IPO-trening. Det var utrolig kult å se på!! Som dere vet er jeg elendig på å ta bilder, men jeg har vel tatt flere bilder nå enn på lenge;)




















Samme dag som disse bildene her ble tatt fikk jeg og mamma spørsmål om å holde innføringskurs i agility nede i Sarpsborg for Oslo Hundeskole. Så rett etter skolen var det "pakkings" og rett ned til Sarpsborg. Det ble en kjempefin helg;) Har desværre ingen bilder derifra:(

Ingen kommentarer: